Vilken kväll :D!

Tjenare , jeppe som skriver. Idag har vi farit till krysset, jag cyklade och alle o tim körde rollerblades. Det tog bara en timma drygt :) efter vi hade käkat och väntade på hämtning av alles farsa, körde det förbi en moped med 2 killar i våran ålder på, dom ställer sig 10 meter bort och räcker finger , och jag reagerar direkt och skriker att dom fittorna ska komma hit , då skriker dom "kom hit själv" med den mesigaste rösten jag hört, då börjar jag cykla och har alle o tim tätt efter mig, då jävlar blev det fart på dom kan jag lova ;D! skit skön kväll grabbar , cyaz :D

Kommentarer
Postat av: Tim

Vika jävla fittor dom va!=D

2008-08-08 @ 23:23:52
Postat av: Jeppe

Oja :D

2008-08-08 @ 23:24:51
Postat av: Sanna

Sugen på en ny design till bloggen? Just nu har jag en designtävling i min blogg, var gärna med och delta om du vill :)

2008-08-08 @ 23:26:38
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0